SerenGltkn canım benim sor bakalım onlar bizim kadar yalnız mıydı.. eskiden çocuk sokakta, komşuda, gezmelerde büyüyordu bi şekilde ve annelerimiz de hiç bizim kadar kaygılı değildi nede olsa “büyüyorduk” işte bi şekilde.Ben annemin benimle oynadığını, parka götürdüğünü bilmiyorum. Ama biz öyle miyiz tabut gibi binalara tıkılı kaldık çocuklarımız hiçbir şeyden eksik kalmasın diye kendimizi parçalıyoruz,herşeyi dert ediyoruz kendimize.. eskiden kolaydı çocuk büyütmek