civcivmom 3300 var bende sürekli kahve içen biriyseniz ya da sık sık misafiriniz geliyorsa çok kolaylık oluyor. Sütü soğuk koyarsanız kahve de soğuk oluyor sıcak koyarsanız köpürmüyor ılık olması şart. (Sütün yağ oranı da etkili) Temizliğine gelirsek kahve posalarını kullandıktan hemen sonra döküp hazneyi temizlemelisiniz. Haftada bir genel temizlik eğer sık sık kullanıyorsanız süre daha kısa, yağlama işlemini de ben ayda 1 defa yapıyorum iç mekanizması deterjanla değil sadece su ile temizleniyor ve kahve yağları kalıyor tam derinlemesine temizlik mümkün değil ve mekanizma yağlanması gerekiyor ona özel yağı var. Bir de ayda bir kireç çözücü tabletleri var ondan yapıyorum.