Arkadaşlar lütfen başına gelen varsa yardımınıza ihtiyacım var artık çok yoruldum tükendim. Bebegiim şuan 6 aylık. Sadece anne sütüyle besleniyor. 3 aylık olana kadar her gün normal düzenli kakasini yapti. Ara sıra bana kakasinda mukus var gibi gelirdi doktor normal dedi. 3 aylık olduktan sonra kaka yapmamaya başladı önce 5gun sonra 6 gün. Tabi hemen doktora gittim doktor anne sutu alan bebeklerde 10 güne normal bir de hafif makat çatlağı var dedi krem yazdı. Sabah akşam 1 çay kaşığı zeytinyağı icirebilirsin dedi. Dediklerin yaptım 7 8 9 gün oldu yok kaka yapmiyor yine gittim muayene etti karnı rahat dedi çatlak epey azalmış bekleyelim dedi tam 12 gun bekledim yine kaka yok ama bu süre zarfında ikinma vs kaka yapma isteği de yok sadece ağlamaları artmaya başladı. 12.gun evde lavman yapıldı. Kan tahlilleri alındı hormonlarını vs bakildi röntgen çekildi hepsi normal. Doymuyor olabilir mi dedim kilo alımı gayet iyi doyuyor dediler. Geçici durum olabilir dendi. Bekledim ama yok bebegim kaka yapmadi hep 12 gün bekletip doktor müdahale ettirdi. Sonra böyle beklemekle olmayacak diye cocuk gastro gittim hafif catlak var dedi bi sıkıntı göremedi ben durum böyle olunca 4 aylık olduğunda daha da kaka yapmaz diye demir ilaci da başlayamadım. Alerji doktoruna gittim durumu anlattım vücudunda da tek tük kirmizi puturlu bir şeyler çıktı az doktor egzama bu dedi 5aylikken deri testi yapti alerji çıkmadı her zaman test doğru çıkmaz dedi ama sut alerjisinden çok şüphelenmedi, diyet deneyebiliriz ama sutunu etkileyebilir öyle olunca denemedik. Doktorum ekgidaya geçince düzelir dedi 6 aylık olunca ek gids başladık yavaş yavaş. Bagirsak hareket ettircek lifli gıdalar ile tadim yaptık hep ama değişen durum olmadı. Bebegim kaka yapmıyor bugün yine 11.gun çok tükendim kuru kayisi incir armut balkabagi denemediğim kaldı yok yapmiyor. Sut alerjisi olup hiç böyle kaka tutan hiç yapmayan var mı basına gelen ya da benzer durum yaşayan? Lutfen dönüş bekliyorum