Kızlar selam. Kan tahlili verdim sağlık ocağında her şey güzel çok şükür. Bebeğimi emziriyorum halsizlik vücut eklem ağrısı oluyor. Sağlık ocağında d vitamini yapılmıyor doktorum d vitamini yazdı öyle söyleyince. Devit_3 yumuşak kapsül kullanan var mı ? Saçlarım da çok dökülüyor d vitamini eksikliğim olabilir. Kullanayım mı yan etkisi falan yok dimi