adenuz kızım 3.5 yaşında 13 kilo. Diyeceklerim bu kadar. Evham yapmayin boşuna. Persentil tablosuna bakın. Normal sınırlar arasında tutmaya çalışın. Allah muhafaza önünü alamazsaniz obez riski olabilir. Benim kızım da birkaç sebepten dolayı iştahı olmuyir. Az az yiyor. Takviye veriyoruz. İnşallah biraz biraz alıyor