Benim çocuğum bundan birkaç ay öncesine kadar, uykusu çok düzenli bir çocuktu. Hatta desteksiz uyurdu. Beşiğine bırakırdık kendi kendine uyurdu, öyle alıştırmıştım. Sabah uyanış saati öğle uyku saati akşam uyku saati her şeyi düzenliydi, çok iyiydi. Ama ne zaman ki biz yıllık izine çıktık , Ağustos ayında memlekete gittik.. o zaman her şey bozuldu. Benim annemler de kayınvalidemler de aynı apartmansa otururlar. Eşimle izindeyken birkaç akşam başbaşa kalıp alışveriş yemek falan yapmak istedik. Annemlere kızımı bıraktığımda uykusunda bir sıkıntı yaşamadan kendi kendine uyumuştu. ( sadece 1 akşam yaptık bunu annemlerde) 1 akşam da kayınvalidemlere bıraktık kızımızı, belki 3 saat falan ancak dışarda durmuşuzdur, eşimle alışverişe gitmiştik, ama o akşam kayınvalidemler çocuğu beşiğe bırakıp çıktığında uyumamış ve aşırı korkmuş, ne oldu bilmiyorum ama o günden beri kendi kendine gece uykusuna geçen kızım asla kendi başına uyumaz oldu. Hep beni istedi yanında, beşiği görür görmez “anne korktum anne korktum dedi” ben de o uyuyana kadar hep onun yanında kaldım, şimdi o korkusu geçti ama asla gece uykusunu bensiz uyumuyor. Ve de gündüz uykusunu da uyumaz oldu. Gece beraber yatıyoruz 1 saate anca uyuyor, gündüz de aşırı direniyor uyumuyor, sanırım 2 yaş uyku gerilemesini doruklarda yaşıyoruz. Ne zaman geçer bu durum, lütfen söyleyin, tükenmiş durumdayım 😞