Kızlar bebeğim çok ağlayan bir bebek. Hemşire Melisa çayı icmemi söyledi. Fazla demlenmemis olacak ve bir fincan içeceksin hergun icmeyeceksin dedi. Dün ilk defa içtim bugün bebeğim ağlıyor ama uyumak için uyuyor. Şimdi de vicdan azabı çekiyorum yanlış mı yaptım diye