[silindi] Selam arkadaşlar.Son bir kaç gündür beni her emme sonrası hatta emerken kusuyor hem de çok.Meme+mama ile besleniyor reflüsü var Ar mama kullanıyoruz ve zaten kusması hep çoktu ama son zamanlarda sütümü çok kusuyor.Acaba üşütüyor muyum ki? Neden olur bilgisi olan?
Janss [silindi] Önce 30 cc ar mama verin sonra emzirin anneai ❤️ Doktorumuz o şekilde yönlendirmişti 1 ay sonunda tamamen geçti .
[silindi] Janss Doktorumuz 120 cc ye çıkarttı ama artık.30 mümkün değil doyurmaz sütüm sürekli dolu dolu olsaydı belki.Hayırlısıyla Bi kurtulsak şu kusmalardan artık😔
Janss [silindi] Bebeğiniz küçük gibi düşündüm bi an 🤦🏼♀️ Doktorunuzun belirlediği çlçüde önce AR mama sonra emme şeklinde giderseniz kusması aza iner ❤️