Deletedmom_789 yorumlara baktımda bence her bebek farklı. Benim bebeğim tek zıbın ve alt ile donuyor. Önceden derdim çocuklari aliştırmak lazım diye ama öyle olmuyormuş. Kaç kere hasta ettim çocuğumu🫥
Ben uzun kollu zibin ustune kiyafet,ince bir alt ustune normal ayaklı pijama giydiriyorum