yarım kilo kadar bir kuşbaşı var buzlukta onu çıkartacağım yarına ama hep aynı şeyleri yapıyorum etle işte hünkar beğendi, türlü, orman kebabı falan hep aynı şeyleri dönüyorum . Farklı güzel bir tarif verir misiniz ? Şunu yapıyorum çok güzel oluyor gibi belki güveçte bir şeyde olur bilemedim