Merhaba, oğlum 8 yaşında. Yaklaşık 1 aydır boynundaki lenf bezi şiş. Doktora götürdük açıkcası çok önemsemedi.büyürse gelin dedi. Büyümezse 6 ay sonra bakalım,dedi. Yarın başka doktora gideceğiz.Fakat bizim başka belirtilerde var.küçük küçük kanama alanları oluşuyor göz çevresinde. Genelde halsiz, çarpıntısı oluyor sık sık. Sürekli hasta. Ayrıca svt hastasıda oğlum.ara ara kol bacak ağrıları oluyor. En son kan tahlilinde de wbc yüksek gelmiş.Ama löseminin en belirgin belirtisi ateş yok. Acaba ateş olmadan da lösemi teşhisi konulabiliniyor mu? İlla belirtilerde ateş olması gerekir mi? Çok canım sıkkın bi yerden güzel bi şey duymak istiyorum. Etrafınızda bildiğiniz lösemi teşhisi konmuş kişilerin ne gibi belirtileri vardı. Yardımcı olur musunuz?