elasevda 30 aylık oğlum 32 günlük kızım var.
Aynı şekilde yemek falan zor oluyor. Temizlik olarak gece yapıyorum eşim geldiğin de bebeğimi yanına koyuyorum dip köşe olmasa da evi topluyorum.
Yemek ise ne yetişirse 😅 dün çorba vardı sadece ve kahvaltılık falan koydum,ikinci çocuk olduğu için sakin kalıyorum öncelikle biliyorum zor ama geçecek. Mükemmel temizlik çeşit çeşit yemek yapmak zorunda değiliz.. öğle uykusunu da çocuklar ile yapmaya çalışıyorum 10 dk uyumak dahi çok iyi geliyor.