Ben yaptırıyorum , yani hamilelikten önce lazere gidiyordum vücudumda yok denecek kadar az tüy vardı . Hamilelikte resmen depar attılar belli bölgelerde özellikle aşırı çıkmaya başladı, o zaman girmedim ama doğum yaptıktan yaklaşık 2 ay sonra gitmeye başladım. Küçücük bebekle vücut kıllarıyla uğraşamazdım cidden ki vücudum önceden işlem gördüğü için 3 seansta tekrar toparlandı şimdi sadece çıktıkça giderim