moni rabr ikizlerim hastalandı ciğerine inmiş antibiyotik artı iburamin zero kullandık bildiğim kadarıyla soğuk algınlığı için verdiler dokuz aylığız bizde
moni Bu arada kızım tek böbrekli her ilacı vermiycem antibiyotik vücudu telore etmedi ağır geldi ama iburamin zero kullandık soğuk algınlığı için diye verdim iyileşsin diye