Kızlar merhaba. Büyük oğlum 4 yaşında, asla üstünü örttürmüyor. Bu zamana kadar her kışı uyku tulumu ile geçirdik. Bu sene artık örter diyorum ama yine aynı 🤦🏻♀️ sizce uyku tulumu mu almalıyım yoksa kalın pijama takımı mı almalıyım? Odamız sıcak oluyor 23-24 derece oluyor. Çoğunlukla ben üstüm açık uyuyorum hatta ama onlar üşüyor maalesef. Uyku tulumu derseniz hangisinden alayım