Kızlar değerim 1.20 çıkmış . Adet olmam gereken günde verdim kanı . Ama hala regl olmadım . Gece midem bulandı kalktım . Kasıklarım da doluluk var gibi hissediyorum . Sağ ve sol kasığıma sancı gibi bişey oluyor . Ve göğüslerim hala ağrıyor yükselir mi bekleyeyim mi yoksa adet söktürücü mü kullanayım