Benim de tam 2,5 aylıkken olmuştu ama 1 defa sonra 2 defa daha çokta sümüksü olmayan ama yinede rengi yeşile çatal kaka yaptı dr normal dedi. Anne sütü alan bebeklerde yeşil sarı Kaka normal dedi .Çok üzülmüştüm ben internette dehşetli şeyler yazıyor kafanıza takmayın dr başvurun takip edin hepsi bu ... güle güle byütün bebeğinizi😊