Kızlar merhaba, şuan adet dönemindeyim, ama kanama yok. Sadece parça geliyor kanlı şekilde. İki gündür bu şekilde. Pedimde birkaç damla kan oluyor ve sanki uzun süre tutmuşum gibi çok kokuyor. Dünde biraz ağrım vardı.yaklaşık 3-4 ay önce enfeksiyon vardı ilaçlar kremler kullanmıştım geçmişti.ama o zamandan beri adet döngüm ağrılı geçiyor, doğum sonrası hiç ağrım olmazdı .Böyle birşey yaşayan var mı?