Merhabalar kızlar 3.bucuk yaşında oğlum var 1,5yasindan beri gurbette yaşıyoruz kimsemiz yok burda evimizede giren çıkan çok nadir haliyle çocuğumu doğdu doğalı konusurm parklara çıkarım kalabalığa katmaya çalışırım ama bu 3yastan sonra özellikle insanlardan utangaclikmi desem korku mu desem yaklasmiyo biri bişey desin agliyo hmn ama konuşması aklı çok iyi masallh karşı tarafın nededigini aklında tutar şöyler ama çok utangacta guvenligimiz var evin önünde hergun laf atar oğluma birkere bile konuşmaz utanarak güler geçer onu atlattikmi konusmaya başlar napicam nasl asicam bn bunu