melikeyzc Çocuğunda kemik iliği yetmezliği olan var mı biz bu tanıyı aldık doğuştan genetik bir mutasyondan kaynaklı olmus nasil tedavi ettirdiniz neler yaşadınız çok üzgünüz 😔
melikeyzc Önce kan tahlilinde suphelendiler trombosit düşüklüğünden dolayı sonra genetik testte ortaya çıktı ve kol röntgeninde iki kolunda da eksik kemik gibi bişey var
1Dost Trombositleri kaç bin. Ailede var mı genetik mi yani. Daha küçükmüş kalıtsal olmayabilir. Benim en son 50 60 bin filandı bizde genetik babadan gelme kız kardeşimdede var doğumda oğluma da geçti ama kronik değildi toparladı
melikeyzc 1Dost 75 bindi trombosit ama artsa bile işlevini yapamiyo dediler bozuk gibiymis yani 220 binlere de çıktı salı günü ilik biyopsisi yapacaklar
1Dost melikeyzc ilik verdim bende yinede net bi tanı konulamadı ilaçlarda işe yaramadı kan takviyesi aldım hep. Oğlumada kan vermişlerdi kuvözde kalıyordu çok erken doğdu sonradan düzeldi inşallah sizinde düzslir küçük daha
melikeyzc 1Dost sizin trombositler şimdi de düşük mü böyle mi devam ediyor yoksa sorun ortadan kalktı mi
1Dost melikeyzc Benim hep düşükmüş ben gebeliğimde farkettim meğerse amcamlarda dedemde bile varmış kız kardeşimde de var. Benim 100 bine kadar çıkıyordu ama doğumlardan sonra hasar aldı 70 bini hic görmedim. 6 ayda bir kontrole gidiyorum sizin kız mı erkek mi