Ballibademin_21 Kızlar benim kullandığım çaycı istediğimiz sıcaklığı vermiyor özellikle eşim çayı duman attıram cinsten seviyor bende çaycımı yenilemek istiyorum aklımda Karaca markası var kullanan memnun kalan varmı
Prensesannesi32 Ballibademin_21 karacayi bilmem ama arcelik çelik olanı kullanıyorum 15 yıl oldu masallah ne bozulma ne birsey cayida sicak tutuyor sorunsuz
sinif07188 Ballibademin_21 çeyizimde Karaca vardı. Çok fazla kullanamadan sapı koptu. Yarım sap olanlara dikkat et. Garantiden değiştirdiler ama yine bozuldu en son attım. Arçelik aldım.
egelibiranne Ballibademin_21 yanıltmak istemem ama Karaca tavsiye etmem. Kaç kere tamire gitti geldi 🤦🏻♀️ şimdi dolapta kulbu kopuk duruyor. Bozulmasa kulbu kopmasa memnundum aslında
Ballibademin_21 Ftet evet bende o çelik olanı almayı düşünüyorum favorilerimde şuan peki sıcaklığı ciddi anlamda ocaktaki ile eşdeğer mi
Prensesannesi32 Ballibademin_21 inanın yeni modeli var mı bilmiyorum arcelik gusto markası eski olduğu için linkte yok