brgl42 Kızlar lütfen yardım edin dün üç doz aşımızı olduk akşamdan beri ateşi var calpol verdim bana mısın demedi şuanda 24 derecelik bir odada üzerinde sadece zıbın var bir düşüp bir yükseliyor ne yapabilirim
gulcingul Bizim de bugün yapıldı 2 ay aşılarımız. Ateş düşürücüyü kilosunun yarısı olarak hesaplayıp enjektör ile vermemizi söyledi doz kaybı olmaması için. 5800gr bebegimiz için enjektör ile 2.5ml vermemiz gerekiyor. Geçmiş olsun.😊