Kızlar oğlum 15 ay 10 günlük ilk kelimeleri babba mamma dedde felan teyze hala demeye calisiyo birde onun dışında cok konuşamıyor sizce normal mi herseyi eliyle gösteriyor ıh ıh diyo ben konuşuyorum tekrar edemiyor daha konuşma gelişmesi normal mi sizce