kendihalindeanne valla ilk 4 ayı mumla arıyorum. Şöyle 4-5 saat kesintisiz uyusam vallahi daha iyi olurum ama 6 saat uyuyup defalarca uyanınca mal oluyor insan. Her gün başım ağrıyor sabah uyandığımda dövülmüş gibi hissediyorum o kadar imreniyorum ki uykuları güzel olan bebişlere. Bizimkinin gündüz uykuları iyi allahtan bi nebze dinleniyorum.