beyzanurla Koşu bandıyla 13 kg verdim sonrasında ara verdim motive olmak ve tekrar başlamak istiyorum benim gibi spora başlayan varsa birbirimizi motive edip eşlik edebiliriz 🫶
mamacitaa_ beyzanurla bide dikkat ederek mi yediklerinize ? İyi vermişsiniz helal 🥰 hava soğuk yürüyüş yapamıyorum ama evde leslie yapıyorum bende kilo veremeye çalışıyorum
Ballibademin_21 beyzanurla kullandıgınız koşu bandından memnunmusunuz hangi markayı kullanıyorsunuz Diyette yaptınız mı ek olarak
ikiierkekkannesii beyzanurla bende 102 kilodan 84 kiloya düştüm 55 günde. Şimdi ise güzellik merkezine gidiyorum haftada 2 kez g8 masajına. Bebegimin 6 aylik olmasını bekliyorum fitnessa yazılıp karın icin EMS ye başlayacağız
kirmiziucanbalon beyzanurla eliptik bisikletle başladım. Seni durduran nedir hadi başla. Ben şimdi plates yapcam
berengunes Bende 105ten 67 ye indim bir yılda koşu bandı ve sağlıklı beslenme ile. Şimdi doğum emzirme derken 85 oldum bebeğim iki aylık oldu. Tekrar başlamak istiyorum 🏃♂️
berengunes beyzanurla haftada üç dört gün gidiyordum 1 saat civarı yürüyordum bol su artı protein ağırlıklı beslendim o kadar tek önemli olan istikrar düzene girdi mi gidiyor da başlamak önemli işte
beyzanurla mamacitaa_ ben baya dikkat ettim yediklerime aralıklı oruç yaptım abur cubur pirinç un ekmek hepsini çıkarttım o şekilde verdim ama Şuan dikkat edemiyorum 🥲
mamacitaa_ beyzanurla anladım bende bunsekilde verdim. Sona geldim ama dediğin gibi dikkat edemiyorum daha herseyi yiyesim var ay
beyzanurla Ballibademin_21 markası relax trednyoldan almıştım , memnunum ayriyeyten Leslie ve çok sıkı bi diyet yapmıştım 5 denn sonra hiçbirşey yemedim