Rabiiul Artık havalar soğudu malum, evde hangi etkinlikleri yapıyorsunuz ? Nasıl vakit geçiriyorsunuz ? Kızım çok çabuk sıkılıyor ve aşırı enerjik haftaya 16 aylık olacak
betul97_ Rabiiul 15 aylık ev dubleks yıldım aşağı yukarı sürekli. Oyuncaklarıyla oynamaz kitapları var onlarla daha ilgili onları okuyoruz ama olmuyor. Artık bende iş yapıyorum bana yardım ediyor beraber evi süpürüyoruz, siliyoruz, terasa çıkıp geziyoruz öyle oyalanıyor ama enerji hiç bitmiyor.
momas Rabiiul ayy valla bende perişanım sıkıntıdan bana sarıyor sürekli beni dibinde istiyor oynasakta bi süre sonra sıkılıyor napcaz bilmem yazın öğlen ayrı akşam ayrı dışarı çıkardık şimdi acaba dedim oyun grubuna mı götürsem
Pamukhanim_ Rabiiul 13 aylık müzik açıyoruz dans ediyoruz, oyuncak dolaplarini dağıtır geri koymayı öğrendi koyar kendince, bulaşık makinesi boşaltıyoruz, oyuncak lavobosu var ben yemek falan yaparken onunla oynar böyle vakit geçiriyoruz.
incihanim_ Rabiiul benim oğlum 3 yaşında aşırı derece de hiperaktif bir saniye dahi durmuyor dibimden de ayrılmaz saolsun kitaplar oyuncaklar bir süre idare ediyor sadece çok daraldım mı alıp çıkarıyorum dışarı biraz hava alıp geri geliyoruz diğer türlü dolaplara giriyor dün bir paket makarnayı yere dökmüştü😓daha neler neler evi hergün kırklıyorum resmen
Rabiiul betul97_ bizde öyleyiz kitaplara bakıyoruz mendil veriyorm eline masa , kapı siliyor oyuncaklarını siliyor ama zaman geçmiyor yani oda sıkılıyor bende , daha verimli olmaya çalışıyorum ama ne yapacağımı şaşırdım artık
Rabiiul momas birden eve kapanınca onlarda şaşırıyor , ben götürmeyi düşünüyorum canım 18 ay demişlerdi ama haftaya 16 aylık olacak başında ben olduğum sürece sorun olmaz en azından sosyalleşir çekinen bir bebek değil zaten adaptesi güzel olur gelişim açısından da
betul97_ Rabiiul Temizlikten de sıkılıyor zaten asla yanında bulaşık makinesi açamam hemen boşaltıyor ya da bardak alıp kaçıyor. Yemek yapayım diyorum önüme geçip bacaklarımdan ittirip ağlıyor gün içinde de tek uyku yapıyor bende yoruluyorum tahammül edemiyorum bazen sinirleniyorum kendi kendime. Evin içinde ne yapacağımı şaşırdım havalar güzelken çıkıyoruz park var yakınımda ama şimdi kış geldi ne yapacağız bilmiyorum
birprensannesi41 Rabiiul 17 aylığız dert etme canim bizimde bu şekilde arka planda şarkı calsiiyor temizlik yemek kap kacaklarla oynama tencere tıngırdama cekmeceleri boşaltiyo oyle 😁
momas Rabiiul kesinlikle bende baktım 15. Ayda alan yer var evimin karşı caddesinde fiyat sorucam haftada 1 ders oluyor ayda 4 ders toplam. Erkek çocuğu bide zapt edemiyorum her açıdan iyi bence sosyalleşmek enerji atmak yeni şeyler öğrenmek gibi gibi
momas talhamamy 1-2 saat falan oluyor eğitici biri var işte oyunlar oynatıyor aktivite yaptırıyor ama anneler başında oluyor çocukların
Rabiiul momas aaa yakın iyi canım benimki de 5 dk mesafede götürürüz yani onlar da farklı yer görsün temiz havuz bulsam götüreceğim ona da
Rabiiul Pamukhanim_ hepimiz aynı şeyleri yapıyormuşuz 🥲 oyuncak lavabo almadım kaplara su koyup veriyorum üstüne döküp bida diyor zaten 😆 lavabo nasıl yüksek mi taşınır küçüklerden mi
Rabiiul betul97_ bulaşık makinesinde plastik kaplar oluyor yoksa da yanımakoyup makineden çıkartıyormuş gibi yapıp veririm yerine koyar o sıra hemen dizerim yetişemediğim yerde de alıp kaçmıyor bana veriyor ben diziyorum 😆 yemek yaparken de kucağıma alıyorum çok seviyor yapmayı da izlemeyi de ama dediğin gibi dışarısının havası başka enerji atıyorlar
rachelgreen_ betul97_ ay birebir aynısı ya 13 aylık olmak üzere gerçekten büyüdükçe zorlaşıyor oyalayamıyorum şarkılarla falan biraz oyalanır oyuncaklarından sıkıldı zaten her şeyden hemen sıkılıyor ev mutfak eşyaları veriyorum oyyuncağa göre daha iyi ama onlardan da sıkıldı sanki ne yapacağımı şaşırdım iş de yaptırmıyor bana sarıyor illa ay imdat🥲
Rabiiul incihanim_ evet büyüdükçe evde tutmak çok daha zor oluyor bende daralınca altımda market var oraya iniyoruz çalışan kızlarla oynuyor 😆 keşke tek makarna dökseler ona bile razıyım
talhamamy momas bizim burda şöyle oyun evi 30 dk ve 60 dk şeklinde ama başların da biri yok çocuklar kendi oynuyo istersen sende girip oynuyorsun çocuğunla
Pamukhanim_ Rabiiul küçük taşınır banyoya falan götürüyorum ben seninde banyoda sorun vardı sanırım ağlıyodu ben çözümü böyle buldum bununda oynarken yaptırıyorum
betul97_ Rabiiul Aynısını yapıyor yemek yaparken kucağıma gelip bakmak istiyor da bende o kadar taşıyamıyorum ki tezgaha koysam ortalığın içinden geçiyor valla ne yapacağımı şaşırdım daha da küçük yakınımda da bir yer yok ki götüreyim gitsin oynasın. Daha ehliyette almadım eşimde vardiyalı çalışıyor bunalıyorum 🥲🥲
incihanim_ Rabiiul makarna sadece küçük bir örnekti canım😅geçen gün termosun içinde ki bütün çayı dökmüştü olduğu gibi gözümü bir açtım şok 😂