Pamukprenss öncelikle hayırlı akşamlar ben de sizin gibi önceleri hiç dikkat etmezdim eşim zaten çok eli açik bir insan o da ses etmezdi ama şimdi çok dikkat ediyorum bir kızım var ve bende Diyarbakır’da yaşıyorum eşim burada görev yapıyor öncelikle sabah ekmek kendim yapıyprum un var sabahları ekmeğe para vermiyorum bir tek akşam alıyoruz onun dışımda kızım çok çok istekleri oluyordu artık onunla konuşup anlaşıyoruz o da artık sadve bir hakkı oluyor çıktığımız da ona da ben karar veririyorjm alacağı şeye ondan sonra biz köyden süt getiriyoruz her memlekete gittiğimizde derin dondurucuya atıyorum her bittiğinde beş kilo çıkarıp kaynatıp mayalıyorum her gittiğimizde 20 30 kilo süt getiriyoruz dondurucuya atıyoruz yoksa Diyarbakır’da 4 kilo köy yoğurdunun fiyatı 200 TL sürekli kıyafet almamaya çalışıyorum ve özellikle maaş yattığı gibi hemen bir kısımana yarım artık ne alabilirsek alıyoruz geri kalanı da zaten giderler için öbür türlü önünü alamazsınız