Merhaba arkadaşlar ben 5 aylik bir kız annesiyim kızım yarik dudakti 3 mart salı günü amlyat oldu gayet iyi geçti ama emzirmeyin dediler 3 gün sonra emzirin dediler bende bugün emzirmeye başladım ama sutum sanki gitmiş ondan dolayı migdesni bulandiyor ama Pompalayinca yiyor nasıl sutum olur veriirm hersyi yiyorum ama sutum yok lütfen fikrinizi paylasirmisnz