Bu kaçıncı post bilmiyorum ama çok yoruldum gece dokuz bucukdan bu saate kadar 100cc mama anca içti emmekte istemiyor napicam ben kafayı yemek üzereyim gece kriz geçirdim resmen şuan keyfi iyi hastada değil hasta olsa keyfi yerinde olmaz neden böyle ya neden