9793selaam Dünden beri hafiften kasıklarımda adet ağrısına benzer sürekli bı ağrı var uyuyunca geçiyor öyle kuvvetli değil ama var yani anlıyorum.sol kasığıma bazen sag kasığıma batar giriyor kızlar sizce normal mi nedendir?
nurtuba60 9793selaam aynı haftadayız ve bendede dünden beri adet olacakmışım gibi bel ağrım var uyuyunca geçiyor uyanınca tekrar oluyor yalancı kasılmalar canım bunlar için rahat olsun
9793selaam simseklivekalpli ne bileyim kuzum korktum bı öyle . inşallah geçer ya .bı sağ kasığıma bı sol kasığıma batar gibi ağrı giriyor
9793selaam nurtuba60 sevindim biraz iyi içim rahatladı kuzum saol yazdığın için .senin kaç gündür böyle .zaten gerçek olsa alalh korusun karında sertleşme ağrılarda şiddetlenir olurdu yani demi
9793selaam benseninanonim mesela bir sol kasığım hafif batar gibi giriyor bir sağ kasığıma öyle ağrılar var bebek büyüdüğü için kanala yerleşmeye çalıştığı için falan diye okudum da internetten falan yapay zekadan daha doğrusu 😂😬
9793selaam simseklivekalpli yani Allah korusun sadece şekline çevirmeye başlar şiddetlenirse mutlaka muayene olur um
9793selaam nurtuba60 doktoruna falan sordun mu kuzum sen hani mesela normal olduğunu nereden anladın onu demek istiyorum. Mesela benim bir sol kasığıma batar girer gibi oluyor bir sağ tarafıma doğru sende de böyle oluyor mu arada böyle iğne saplanır gibi devamlı var mesela değil mi dünden beri benim var çünkü de
nurtuba60 1mom1baby 9793selaam benim bu 4.gebeliğim canım hepsinde de çok yalancı sancı yaşadım senin dediğin gibi de oldum evet doktora sorduğumda kasılma ağrı kramp belirli bir süre zarfında normal demişti zaten gerçek olunca anlıyorsun daha şiddetli oluyor
9793selaam benseninanonim değişmeyen bı ağrı var işte kuzum durgun mesela sancı gibi değil çok şükür de .sende artış olmuş muydu mesela
9793selaam suheyla92 aynen en kısa zamanda randevu alıp giderim bugün var işte akşamdan beri gecmeden künt az az