alp3413 geçmiş olsun ben de geçen haftalarda kürtaj oldum. Eğer kürtaj sebebi sizden kaynaklı değilse hiç üzülme . Doktor 3 ay korunsanız iyi olur dedi ama bu arada hamile kalırsan da bir şey olmaz dedi. Anladığım kadarıyla rahim iyileşme süreci olsun diye 3 ay diyor herkes .