Deletedmom310 [url=https://hizliresim.com/dxQhX8][img]https://i.hizliresim.com/dxQhX8.jpg[/img][/url] Kızlar bunlar ne korkmalı miyim hastaneye.gidiyim.mi yüzünün heryerinde var
MomTubi Deletedmom310 geçmiş olsun canım ❤️ Benm de bebeğim ilk doğduğu zamanları yüzlerinden böyle lekeler olmuştu hatta sivilce gibiydi sonra kendilinden geçti ama fazla öpmeyin öptürmeyin
Dygavs Deletedmom310 bir anda mı çıktı ek gıda alıyormu sadece anne sütü mü? Besin alerjisi durumunda çıkabilir yada sıcaktan da olabilir bi çocuk doktoru görebilir sanki.
123bozkurt Deletedmom310 benim oglumunda yüzünde sivilce gibi çıkmıştı bu şekildeydi doktora götürdüm sık sık emzir geçer dedi emziriyorsan eğer sürekli emzir geçer oğlumun ki geçti
Dygavs Deletedmom310 bi doktora göster canım alerji durumunda olabiliyor. Dün doktor anlattı. Senin yediğin süt ve süt ürünlerinden geçebiliyor
Deletedmom310 123bozkurt krem falan vermedi mi canm süt alerjisi falan oluyomus inşallah öyle bişey değildir ya
Gulfem_1605 Canim benim bebegimdede vardi hatta bundanda kötüydü. Doktor anne hormonlari dengeleyene kadar böyle olur demisti bana zamanlanla gececek dedi basladiktan 2 ay sonra yüzü tertemiz oldu. Yinede icinin rahat etmesi icin götür bir doktora
Gulsen-mira76 Deletedmom310 benim kizimda öyleydi besin alerjisi dediler .dün test yaptık yokmuş egzaması varmış şuan 5 buçuk aylık 2 aylıkken beri var geçmiyor bı turlu siz ihmal etmeyin gösterin doktora