Merhaba güzel annelerim bugün İkili tarama testim çıkmış Down Sendromu testi 2.21 HCG yazan 78 çıkmış Doktora randevu aldım ama öğleden sonrası için Google’a bu sonucu sorduğumda Down Sendromu ihtimali yüksek diyor Çok üzgünüm şu an çok korktum test sonucu bana yakın olan annelerin var mı acababi sorun çıkmayan