Arkadaşlar merhaba, bu uyku meselesi ile ilgili görüş almak istiyorum.
Bebeğim uykuya geçmiyor gündüz çok kısa uyuyor 15-20 dakika max. Sonra hep kucak yoruluyorum açıkcası ev işi yemek vs asla yapamıyorum. Gecede 11:30 dan önce uykuya geçmiyor. Aslında uykusu var ama uyumuyor. Bu aylarda en fazla 1.30 saat uyanık kalabilir deniliyor ama neredeyse 5-6 saat uyanık kaldığı zamanlar oluyor. Arada kucakta 5-10 dakika uyuyorsa uyuyor. Bu normal mi? İnstagramda 2 aylık bebeklere uyku rutini yapan anneler var sizler böyle şeyler yaptınız mı ? Eşimle asla vakit geçiremiyoruz hep bebekle ilgileniyoruz 2 aydır ya dışardan ya annelerde yemek yiyoruz bu durumu nasıl düzene sokarım? Açıkçası biraz kendimide sorumlu hissediyorum ama çocuğu neye zorlayabilirim bilmiyorum gece uyandırayım mı mesela? Gece 11:30 da uyuduysa 5:30-6 gibi kalkıyor tekrar emzirip yatırırısam 7 gibi yatıp 10 gibi kalkıyor. Ama 10 dan neredeyse gece 11:30 a kadar hep benimle ne yapacağım böyle 😭