umaytoom Kızım geçen haftadan beri biraz grip . aşısı vardı bugüne erteledi ebe ama burnu akıyor ateşi yok keyfi iyi aşıdan sonra neye dikkat etmek gerek çok sarsıyor mu aşıdan sonra yan etki oldu mu sizlerde bizde bugün gideceğiz
blackbird umaytoom biz iki gün önce olduk . Çok şükür ateş olmadı. İçinizi ferah tutun bi sorun yaşamazsınız inşallah 🙏🏻 geçmiş olsun şimdiden