bsygt selaam, bu işin piri olarak burdayım fjdjd şöyle ki evimizde philips 7000 var aqua serisi çok memnunduk. Ama bir noktada çekmemeye başladı eşim garantiye götürdü filtresini değiştirdik eskiye döndü. Burda genel olarak filtrelere su değdirilmemesi gerektiğini söylemiş garantidekiler. Bizde hava üfleyen minik bir cihaz aldık yeni filtreyi yıkamıyoruz hava ile temizliyoruz. Ama bu süreçte eşim çok araştırmış ve shark ın şu haznesini kendi boşaltan bir modeli var, 25 bin olan, onu aldık. Bir ay ücretsiz iadesi varmış. Asla memnun kalmadık 🐣 2 kedimiz var evi her süpürdüğümğzde o haznesi dolar philips in. Shark a bir bakıyoruz aşırı az çöp toplamış. En son evi bir gün süpürmedik. Önce shark ile süpürdük sonrasında philips ile. Süpürmemişiz gibi tekrar toz çekti 🥲 hemen iade ettik. Ayrıca illa aqua olsun diye uğraşma, aqua çalışabilmesi için tüm halıları kaldırman vs gerekiyor ben o özelliğini kullanmıyorum onunla uğraşana kadar vileda yapıp geçersin. Demem o ki 2 kedi 2 insan 1 bebek için philips gayet yetiyor. Hızlı şarj oluyor kullanımı kolay bir sürü yedek başlığı var. Evimde büyük süpürge olarak Philips maraton var. Onun dik süpürge hali. İkisinden de çok memnunum