3.5 ay oldu sezeryan olalı önce çok sıcaklara denk geldim enfeksiyon kaptım şimdi de soğuklarla birlikte her sabah belimde tutukluk oluyor sezeryana bağlıyorum ama , var mı sezeryanda böyle sabahları bel tutukluğu olan ? Bide ara ara hala karın ağrılarım devam ediyor normal mi bu canım sıkılıyor artık normal bir ağrı da değil