Benim de 6 gündür adet olamadım 🥹 4 gün önce beta verdim negatif ama bu gün de adet olmadım yanma şişkinlik kasik ağrım var şimdi yine verdim kan idrar sonuç bekliyorum umarım hamile değilimdir Allah olmayana versin oğlum 14 aylık çok dikkat ettik adetim hep düzenli idi ama çok gerginim adet olacak hissi var olamıyorum