Bebeğim yataktan düştü gözleri kaydı sanki ha bayıldı ha bayılacak eşim uykusu geliyor dedi ama ben uyku hali olmadığını anladım apar topar hazırlandık tam cikacaz kustu fışkırarak ve çok. Yolda giderken arabada da kustu röntgen çektik bişey yok dediler gidin bir saat içinde birden fazla çok kusarsa getirin dediler bebeğimi ilk defa o halde gördüm 12 aylık daha . Ve bu son günlerde mememi kanatacak kadar ısırıyor ona çok kızıyordum soyleniyordum çok vicdan azabı da çekiyordum ağlayarak emziriyordum bide böyle olunca ona kizdigim için daha vicdan azabı çektim Allah’ım beni ve bütün anneleri EVLADİYLA SİNAMASİN Allah beni affetsin emanetine bakamıyorum. Ağlamadan duramıyorum 😢😔