Kullanım süresi yaptırdığınız dolgu markasına göre değişir, kaliteli dolgular daha uzun süre kullanılır ama bu yine de 1 seneyi bulmuyor. Zamanla eriyor dolgular. Daha düşük maliyedeki dolgular daha çabuk erir bazen 2-3 günlük ödemden sonra tutmayadabiliyor vücut çabuk eritiyor. Doktor da çok önemli, bazıları o simetriyi yakalayamıyor ya da bıyık üstüne enjekte edebiliyor. Eğer uzun süreli kaliteli bir dolgu isterseniz juvederm marka önerimdir. Ama fiyat olarak hepsinin üstündedir tabi.