tarcinlikurabiye Kızlar oğlum bir haftafırnöksğrğyor burun akıntısı da var kıvamlı. Bronşit başlangıcı dedi doktor klamer anitibiyotik yazdı onu kullanıyoruz birkaç gündür öksürüğü şükür daha iyi ama bugün gece 12 den beri ağlıyor kulağım ağrıyor diye . İki buçuk saatte iki defa parol şurup verdim oğlum 3 yaşında fayda etmedi
meliiii tarcinlikurabiye kulak ağrısı geçmiyor kolay kolay benimde bir defa ağrımaya başlamıştı hafif başlayıp sonunda acilde buldum kendimi bu yüzden götürün bence
Aselinannesi0655 tarcinlikurabiye öksürmekten agrıyo olabilir. Orta kulak iltihabı olur bemce gidin damla falan verir
tarcinlikurabiye Napayım ben acile mi götüreyim , niye böyle oldu ilk kez kulak ağrısı çekiyor , zaten antibiyotik kullanıyoruz ağrı kesici şurup fayda etmiyor var mı bunun çözümü yardım edin
tarcinlikurabiye Peki niye oluyo sizce , nasıl çözüm buluyorlar , antibiyotik kullanıyor zaten , ağrı kesici damlalar oluyor mu acaba