elisaglnur Kızlar dogum yapalı 1 sene oldu hala saçlarım avuç avuç dökülüyor Benim gibi bu sorunu yaşayan varmı yaşadıysanız neler yaptınız Lütfen bir öneriiii 😫
sdanz elisaglnur bencede kesinlikle önce tahlil sonra da aktarlardan karışım yaptırabilirsiniz. Benim ilk bebeğimde böyledi sonra hem içten hem dıştan kendime bakım yapınca önce kendimi daha çok iyi hissettim sonra dökülmelerim durdu
kilicccc 6 ay oldu benim de açılmalarım çok fazla. Sürekli her ay tahlil veriyorum her şey normal. İlaç kullanmak istememiştim ama bu hafta biotine başladım artık
bkerem2025 Benimde yanlarım o kadar açıldı ki sinirlerimi bozuyor bebeği 4 aylık aslında reglimi de görüyorum. Şampuan vs iyi gelen var mı önerisi olan?