Kizlar 7.5 ayliktan beri ben daha öldüm. Misil misil uyuyan cocugumun uykulari bitti. Gozleri kapali ama nasil bir bagirarak ciglik atarak aglamak ben size anlatamam. Diş mi bilemiyorum. İnternetten biraz arastirdim. Kulagini kasiyo, eline ne alsa agzina koyup damagini kasiyo. Bunlar diş belirtisi evet ama damaginda sertlesme yok, dişe dair bi beyazlik vs belirti yok, salya yok. Ama kiyametler kopuyo geceleri. Hava kararmasi fobim oldu artik zombiye döndüm. Sizce bu atak donemi mi yoksa baska bi sancisi mi var? Öneriniz nedir ne yapmaliyim?