Eylulzeynep8 Bestergin El ayak ağız hastalığı galiba bizde de boyle olmuştu döküntü çıktıktan sonra iyileşme süreci başlıyor
asar23 Çok geçmiş olsun el ayakta olabilir kızım da vardı bide bişey diycem yanlış anlamayın lütfen kızınızı bu şekilde paylaşmayın resmi farklı bi pozisyonda çekebilirsiniz🌸
Eylulzeynep8 papatya0909 Evet sulu gibiydi hayır patlamadı bebeğimde bez bölgesi çok kotu olmuştu oğlum da el ve el ayaklari