012530 Kızlar birşey danışacağım oğlum park yatakta yatıyor alt katında biliyorsunuz bir nevi yer yatağı gibi sayılır yere çok yakın ve o kadar çok herşeyine dikkat ediyoruz üşütmüyoruz falan ama sürekli hasta oluyor öksürük burun akıntısı vs. bugün aklıma geldi acaba yerden soğuk alıyor olabilir mi ne bileyim kapı aralığından falan soğuk gelip üşütmesine sebep olur mu geceleride direkt üstünü açıyor asla örttürmüyor evimiz soğuk değil bu arada henüz petek açmadık hep ev sıcak olur kışın bile oğlumuz için petekleri açıyoruz açmasak üşüyecek gibi soğuk olmuyor öyle söyleyeyim. Sizce dediğim gibi o şekilde üşütüyor olabilir mi
_YanakReisinAnnesii 012530 hastalık sebebini bilemiyorum ama o ince tahta gibi olan kısmın üzerine kalın küçük bi yorgan,battaniye vs serip üzerine yatağını koyabilirsiniz. Geçen sene kışı annemler de geçirdik ev biraz soğuktu odamızın altı merdiven boşluğuydu her ihtimale karşı bahsettiğim şekilde yapmıştım ben içim daha rahattı.
dilaaaraa 012530 siz üşümüyor olabilirsiniz size sıcak gelebilir ama o daha bebek, yattığı yerde üşüyordur, benim kızımda hiç kendini örttürmez, uyku tulumu giydirip te yatırman daha iyi olur
ccanasli 012530 bebekler bize nazaran daha hareket kısıtlılığında uyudukları için yere yakın yerden üşümeleri çok olağan yatağın alt ve üst kısmına kalın yorgan battaniye vb şeylerden koyun size sıcak olsa bile uyku tulumu giydirin sabaha kadar üstünü açma ihtimaline karşın
012530 21 aylık bu arada şuan oda ayırma imkanımız yok düzeni ayarlayamadık bir türlü o yüzden başka yatak almadık henüz oda ayırınca yeni yatağa geçer diye
012530 dilaaaraa ccanasli evet uyku tulumuda giydiriyorum birde oğlumun nerdeyse her gece sırtına kadar çişi geçiyor her marka bezi kullandık doğduğundan beri hep böyle o ıslaklık da belki hasta olmasına sebep olabilir Onada bir çare bulamıyorum
Aklimideliricem Ya benimkiler park yatakta terliyolardı bile şimdi bildiğin yerde döşekte yatıyolar üşütme de olabilir tabi ama alerji durumu da hastalıkla karıştırılıyo bilemedim
012530 Aklimideliricem oğlumda hep üstünü açmasına rağmen terli oluyor bazen dediğiniz gibi belkide alerjik bir durum kontrole götüreceğim
012530 ccanasli evet onu kullanıyoruz uzun zamandır tuhaf bir şekilde mesela aldığımız 1 pakette hiç sızma olmuyor o bitiyor yeni paket alıyoruz her gece çiş geçiyor bugün prima aldık daha önceden onu kullanıyorduk diğer markalara nazaran daha iyiydi nadiren sızma oluyordu bakalım tekrardan prima deneyeceğim. Çevremdekilerde gevşekmiş takıyorsun diye soruyordu çünkü dediğim gibi doğduğundan beri hep böyle bunu denemek için yakınlarıma bezi taktırıp oğlumu uyuttum onlr bağladığı zamanlarda da hep geçti hep yan yatıyor bu yüzden diye düşünüyorum 😊
ccanasli 012530 o zaman tek çare suyu sütü uyumadan önce kesmek goon deneyin birde insallah çözüm bulabilirsiniz☺️
subrk 012530 Prima kesinlikle sızdırma yapmıyor.Külot bez kullanın isterseniz daha kullanışlı. Küçük geliyorsa 1 numara büyük kullanın
012530 Tek çaremiz bir an önce tuvalete alıştırmak sanırım onunda biraz daha vakti var sabırla bekliyoruz teşekkür ederim 😊