dilara2442 ben biraz nazik yetiştiriyordum çocuğumu ta ki çevredeki çocuklar zarar vermeye çalışana kadar açık olacağım bu devirde mütevazi çocuk yetiştirmek işe yaramıyor, ben artık oğluma gerekirse ilk hamleyi yapması gerektiğini öğretiyorum bu benim fikrim tabi ki. İlk başlarda sizde onunla gidin ve sizin yanınızdayken çocuktan istesin bu ona özgüven kazandırır, ikinci olarak konuşun açık açık ben aynı bu cümleleri kurdum “sana zarar veren biri olursa seni iterse incitirse vurmaya çalışırsa aynı şekilde sende onu ittir bağır ve döv diyorum” bu konuşmaları sürekli işledim her gece konuştum biri sana kızarsa bende aynı şekilde ona kızarın asla kimseden korkma ve kendini savun diye diye işe yaradı şimdi kim ona ne yaparsa yapsın karşılık veriyor masallah cok sükür