ffgg Bebeğim 14 aylık henüz hiç dişi çıkmadı , kan tahlilleri normal vitamin değerlerinde bir sıkıntı yok artık üzülüyorum rahat bir şeyler yiyemiyor normal mi hala dişi olmaması sizce ?
1cocukannesi_1 ffgg merhaba tiroid değerlerine bakıldımı 13 ayda hala dişi yoksa tiroid bakılması gerekiyor
gozz1 ffgg değerleri iyiyse sıkıntı yok bence er ya da geç çıkaracak. Biz de 10 buçuk aylık olcaz nerdeyse bekliyoruz bakalım
didoece ffgg bizimde 13. Ay çıkmaya başladı ve şuan 15 günde 5 diş bi anda geldi. Tahlilleri normalse hiç dert etmeyin doktorunuza güvenin. Genetik de etkili bu diş işinde
kardelen1209 ffgg Degerleri düşüktü vitamin demir ilacı kullandık geçti degerler normale döndu sonra işte ne zaman isterse o zaman çıkarır dedi ama tekrar bi götürmeyi dusünüyorum
ffgg kardelen1209 dişe dair hiçbir belirti yok bizde sadece 3 gündür iştahsızlık var hiçbir şey yemek istemiyor acaba diş mi diyorum bende inşallah hepimizin biran önce sağlıklı bir şekilde çıkar