Gece gece aklıma takıldı. Bebeğim 14 aylık süpürge sesi veya rondo tarzı seslerde çığlık çığlığa ağlıyor. İnstagramda da bu tarz belirtiler sorun vs diye gördüm . Ben bebektir ağlar diye düşündüm . Mesela kucağımda yemek yaparken rondo sesine ağlamıyor ama normal durunca çığlık ağlıyor.