Merhaba kızlar bebeğim 8 buçuk aylık yaklaşık 6. Ayindan beri bu şekilde el hareketleri yapıyor. Bunu heyecanlanınca, mutlu olunca veya huzursuz olunca yapıyor. Ben Almanyadaym ve açıkçası buradaki doktorlar hiç değerlendirmiyor bile bu yaştaki bebekleri. Bebektir normal diyip geçiyorlar ama ben hiç rahat uyuyamıyorum bile. Bebeğim babildiyor, oturuyor , sürünerek emekliyor, isme tepkisi var, gulumsemesi var, göz teması var. Ama bu hareket çok canım sıkıyor ve dönen seylerede çok ilgili tekerlek vs
bunu yaşayan var mı?