6 yasındaki kızımın geçen seneden beri demiri düşük ama depolark dolu orlarak gözüküyo.Ferritinde yüksek olduğu için demir ilacı vermediler.ferrtini 140-150 lerde cıkıyo sınırın biraz üstü.Demiri doğal takviyelerle sınıra yaklaştı ama yinede benim içime sinmiyo.ferritin yükselmesi enfeksiyon kaynaklıda olabiliyomus kızım cok sık hasta olur zaten alerjik.Sizce ne yapmalıyım bu durumda.hematolojiye bile yönlendirdiler gittim sşmdi tekrar kontrolüde var ama içim cok sıkılıyo